poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pusto. Pusto. Pusto.

-"Tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk
Nie ma lepszych niż ty i nie masz więcej niż nic
Teraz, zostały te wspomnienia i łzy
I trzeba żyć kurwa! I trzeba żyć!"-



Nie wiem. Nie wiem. Nie wiem.
Nie mam planu.
Nie mam celu.
Nie mam pomysłu.
Nie mam ochoty.
Nie wiem jak i po co chce żyć.
Nic nie wiem.
Nic.
Nic.
Nic.
Zgubiłam się i nie potrafię się odnaleźć.


-60,1kg-


Najpierw jem. Potem żrę. Nie rzygam(dobrze czy źle?). Grubnę.
Tak mija mi dzień za dniem.


1 komentarz:

  1. Nie warto rzygać. To nie daje niczego dobrego.
    Nie warto się załamywać, to też nie ma dobrych stron. Pamiętaj, że chociaż wiem o Tobie tyle, co napisałaś na tym blogu, to jestem z tobą. I na pewno nie tylko ja więc zrób to dla swoich bliskich i weź się w garść.
    Czekam na weselszego posta. ;***

    OdpowiedzUsuń