środa, 27 czerwca 2012

Nie ma mnie nigdzie, bo jestem wszędzie.


- Nie masz wyjścia, daj mi w pysk -

Tak bardzo chciałabym aby ludzie nie odchodzili, wspomnienia nie blakły, uczucia się nie wypalały, a śmierć nie istniała.

Nie jestem na to gotowa. Zbyt wiele zmian naraz. Moje życie już nie jest moim życiem, do którego przywykłam. Chciałam tego, ale nie wiedziałam, że tak trudno będzie spalić za sobą mosty.

Wszystko będzie dobrze. Zasłużyłam na to, aby było dobrze.

Nie ma mnie nigdzie, bo jestem wszędzie. Blog jak najbardziej  aktywny, pomimo że chwilowo 'milczący'.

4 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu czytam twojego bloga i trzymam za tobą kciuki, bo wydajesz mi się wyjątkowo mądrą i wrażliwą osobą.
    A w życiu tak jest, że czasem trzeba cierpieć, walczyć, walczyć ciągle od nowa i czekać dobrego. A ty masz rację, zasługujesz na dobre. Każdy zasługuje. I dobre przyjdzie, tylko trzeba być cierpliwym.
    Trzymam za tobą z całych sił i czekam kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Njważniejsze, że znasz swoją wartość. Czasem nie wiadomo dlaczego trzeba czekać tak długo, ale nic się na to nie poradzi. Szkoda tylko, z bolesne chwile wydają się dłuższe i bardziej zapadają w pamięć od radosnych. Dlatego trzeba cieszyć się z tego co się ma, chociaż to zwykle trudne.
    Czytałaś Polianne? Spróbuj zastosować jej metodę. ;P
    Dobrze, że w końcu napisałaś. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Cię zaprosić na nowo powstałe forum dotyczące odchudzania się. Jest ono trochę inne niż większość o tej tematyce, ponieważ postanowiłam położyć bardzo duży nacisk nie tylko na wsparcie, ale także na dyscyplinę. Mam nadzieję, że to pomoże Użytkowniczkom w wytrwaniu i doda silnej woli. Akceptujemy wszystkie metody odchudzania, mile widziane są zarówno osoby chudnące zdrowo jak i cierpiące na ED (jestem jedną z nich).
    Przemyśl to i zapraszam serdecznie jeśli się zdecydujesz :)
    findingthin.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jest trudno to zawsze dostaje się kopa, ale wtedy dajemy sobie rade ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń